© Robert Wilkos

In 20 dagen

Mega Sommer Sause

In een oogopslag

Feest met de X.O. Band

Het mega-zomerfeest in Atter is terug - en groter dan ooit!
Aanstaande vrijdag wordt de Festwiese in Atter weer omgetoverd tot de heetste partyzone van de zomer.

En er is dit jaar een echt hoogtepunt: de X.O. Band is terug! Drie professionals die weten hoe ze publiek moeten trekken. Met veel podiumervaring zorgen Jørn, Linda en Tjark voor een indrukwekkende muzikale variatie, moderne sounds en een sfeer die je muzikaal "omarmt". Kortom: precies wat een mega-zomerfeest nodig heeft.

De entree begint om 19:30 uur en iedereen onder de 18 mag gratis naar binnen tot 21:00 uur.
Het is de moeite waard om er vroeg bij te zijn: happy hour loopt tot 22:00 uur met bier, shotjes en frisdrank voor maar €1,50. Er zijn ook zomerse drankjes en er is een bar. Er zullen ook zomerse drankjes en cocktails zijn, heerlijke hapjes, veel kleine hoogtepunten en dat onmiskenbare vakantiegevoel midden in Osnabrück-Atter.
De Mega Sommer Sause is de perfecte gelegenheid om met vrienden, buren en veel goedgehumeurde mensen feest te vieren en samen van de zomer te genieten.
We verheugen ons op bekende en nieuwe gezichten - dus onthoud de datum, kom langs en beleef een avond die je niet snel zult vergeten.

Datums in één oogopslag

Op de kaart

Mega Sommer Sause
Bahnhofstraße
49076 Osnabrück
Deutschland

Website: schuetzenverein-atter.de/event/megasommersause-mit-der-x-o-band

Algemene informatie

Wat wil je nu doen?

Het lijkt erop dat u Microsoft Internet Explorer gebruikt als uw webbrowser om toegang te krijgen tot onze site.

Om praktische en veiligheidsredenen raden we u aan een actuele webbrowser te gebruiken, zoals Firefox, Chrome, Safari, Opera of Edge. Internet Explorer geeft niet altijd de volledige inhoud van onze website weer en biedt niet alle benodigde functies.