Feest met de X.O. Band
Aanstaande vrijdag wordt de Festwiese in Atter weer omgetoverd tot de heetste partyzone van de zomer.
En er is dit jaar een echt hoogtepunt: de X.O. Band is terug! Drie professionals die weten hoe ze publiek moeten trekken. Met veel podiumervaring zorgen Jørn, Linda en Tjark voor een indrukwekkende muzikale variatie, moderne sounds en een sfeer die je muzikaal "omarmt". Kortom: precies wat een mega-zomerfeest nodig heeft.
De entree begint om 19:30 uur en iedereen onder de 18 mag gratis naar binnen tot 21:00 uur.
Het is de moeite waard om er vroeg bij te zijn: happy hour loopt tot 22:00 uur met bier, shotjes en frisdrank voor maar €1,50. Er zijn ook zomerse drankjes en er is een bar. Er zullen ook zomerse drankjes en cocktails zijn, heerlijke hapjes, veel kleine hoogtepunten en dat onmiskenbare vakantiegevoel midden in Osnabrück-Atter.
De Mega Sommer Sause is de perfecte gelegenheid om met vrienden, buren en veel goedgehumeurde mensen feest te vieren en samen van de zomer te genieten.
We verheugen ons op bekende en nieuwe gezichten - dus onthoud de datum, kom langs en beleef een avond die je niet snel zult vergeten.